המוצרים אינם כוללים דמי משלוח
אין התחייבות לשעות בימי שישי וערבי חג
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הזמנת משלוח פרחים יהוד בהתאמה אישית

במאמר שלפניכם נספק מידע כיצד בוחרים זר פרחים כשאתם מזמינים משלוח פרחים יהוד. בחירת זר בחנות פרחים מקצועית מצריכה תהליך בן 3 שלבים: בחירת הפרחים, בחירת העטיפה הראשונית שתהיה מסביבם או שילוב מתנה נוספת כמו מארזי שוקולד ובחירת טכניקת השזירה כפי שתוצג לכם על ידי העובדים האמונים על כך. כאן תוכלו ללמוד כיצד לעשות זאת נכוחה, כך שמה שתבחרו יספק גם אתכם וגם את מושא המתנה.

בחירת הפרחים הנכונים

כשאתם מזמינים משלוח פרחים יהוד אתם תיתקלו בסוגים רבים מאד של פרחים, חלקם נפוצים וחלקם יותר נדירים. גם בקרב משפחות של פרחים נפוצים, למשל ורדים, ישנם זנים יותר ידועים אל מול מעט יותר אזוטריים. המוכרים יציגו לכם את כל סגנונות הפרחים בחנות, בהסבירם על תכונותיו של כל פרח ועל שילובים מומלצים שלו עם פרחים אחרים בזר. הבחירה כעת בידכם.

בחירת עטיפת זר הפרחים שלכם

בבחירת העטיפה אתם תיווכחו לדעת כי ישנן לא מעט אפשרויות. אמנם הן לא רבות כמו בחירת הפרחים עצמם אבל הן ממש לא מעטות כשמדובר על חנות פרחים. אתם תצטרכו לבחור בין עטיפת נייר לעטיפת צלופן, בין עטיפה סגורה הרמטית ללא צפייה בצד השני אל מול עטיפה שקופה, כשגם בעטיפות השקופות – יש שקופה ניילון ובוהקת עם צבעי השתקפות. הבחירה כעת בידכם.

בחירת טכניקת השזירה הרצויה בעיניכם

השלב השלישי בהתהוותו של זר פרחים את השזירה שלו. הדרך בה קושרים את הפרחים בתוך העטיפה שבחרתם. שוזרי הפרחים מטעם חנות הפרחים יציגו לכם מספר טכניקות לביצוע הפעולה, ואתם תוכלו לבחור את המועדפת בעיניכם. הבחירה כעת בידכם.

תזמון משלוח הזר

עובדי חנות הפרחים מחויבים למשלוח שלכם. הם מספקים משלוח פרחים יהוד על פי דרישה, כלומר בהתאם ללוחות זמנים שאתם מציגים ומציבים. הנמענים יקבלו את הזר שלכם בכל קונסטלציה, בין אם הכתובת שלהם קשה או קלה לאיתור ובין אם הם ממעטים להימצא בביתכם או נמצאים בו לעתים קרובות. חנות מקצועית לממכר פרחים תספק גם משלוחי פרחים בהתאמה אישית לכל לקוח, כך שהמתנה בסופו של יום תגיע לנמען שלו בנקל.

לקוחות יקרים, שימו לב

עקב עומס של טלפונים ניתן להזמין באון ליין במערכת האתר כך שתחסכו כסף וזמן.
המשלוחים ימסרו במהלך היום עד כניסת החג.

הזמינו און ליין באתר ותחסכו 5% הנחה על כל הזמנה.

(לא תקף בהזמנות בטלפון)

Call Now Button