המוצרים אינם כוללים דמי משלוח
אין התחייבות לשעות בימי שישי וערבי חג
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך תדעו איך לבחור שירות משלוח פרחים בחולון

כשאתם נמצאים לפני דילמה של בחירת חנות משלוח פרחים בחולון, מומלץ להתחיל את החיפוש שלכם בהמלצות. חנות שזכתה במיטב ההמלצות כחנות משלוחי פרחים היא זו שגם אתם הייתם רוצים להיות לקוחות שלה. מה מביא לקוחות להמליץ בחיוב על חנות פרחים, אתם שואלים?

ריבוי חומרי גלם איכותיים בחנות

אחזקת פרחים מכל הסוגים, מהנפוצים ועד הכי נדירים, אחזקת ניילונים לכריכת פרחים, אחזקת חוטי שזירה מפוארים מסוגים שונים, שילובי מתנות כמו מארז ליולדת ועוד. מיטב חומרי הגלם הללו מעיד כי זו חנות שכוונותיה רציניות ושהיא בדרך לספק גם לכם את המענה הטוב ביותר עבור משלוח פרחים בחולון.

כוח אדם מקצועי ומיומן

עוד סממן מובהק שהחנות מקצועית היא כוח האדם שבה. ריבוי חומרי גלם, מכשירי שזירה ועטיפות יפות לא יכול באמת לסייע לכם כלקוחות אם אין מי שעושה את העבודה. חנות משלוחי פרחים שמומלץ לקנות אצלה תאייש את עצמה באנשי מכירות מקצועיים עם ידע כללי רחב על פרחים, שיסייעו לכם לבחור את האסופה המושלמת שלהם עבור הזר שלכם. בנוסף, הם יעסיקו עובדי שזירה מיומנים אשר יטפלו בפרחים שלכם הכי טוב שאפשר ויאגדו לכם אותם לזר איכותי שגם אתם הייתם ששים לקבל אם מישהו היה שולח לכם. בנוסף, על החנות להחזיק בכוח אדם איכותי של משלוחנים אשר יידע לנווט את המשלוח שלכם לכל כתובת, לכל אדם, בזמנים שנקבעו עמכם.

מענה זמן אמת עבורך כלקוח

עובדי החנות צריכים להיות ניחנים בפתרון בעיות ודילמות שמתגלות לא פעם כשהלקוח בוחר את הפרחים שהוא מבקש לאגד, ובהמשך את עטיפת השזירה. העובדים צריכים לסייע לו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר שתוצאתה תהיה זר איכותי שכל אדם היה שש לקבלו. על העובדים להתריע אם פרח מסוים אינו מתאים מבחינת העיצוב או השילוב עם יתר הפרחים ולהציע חלופה. הם גם צריכים לספק את עטיפות הזר היפות ומהודרות ביותר על מנת לתת לו את העוצמה לו הוא זקוק. רק זר כזה יעשה באמת טוב על הלב למקבלו והוא יהיה מאושר מאד לזכות במתנה המדוברת. בואו להזמין בחנות משלוח פרחים בחולון ולדעת שהזר שלכם בידיים הטובות ביותר!

לקוחות יקרים, שימו לב

עקב עומס של טלפונים ניתן להזמין באון ליין במערכת האתר כך שתחסכו כסף וזמן.
המשלוחים ימסרו במהלך היום עד כניסת החג.

הזמינו און ליין באתר ותחסכו 5% הנחה על כל הזמנה.

(לא תקף בהזמנות בטלפון)

Call Now Button