המוצרים אינם כוללים דמי משלוח
אין התחייבות לשעות בימי שישי וערבי חג
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משלוחי פרחים ראש העין מחנות בוטיק

חנות פרחים בראש העין תדאג לעיצוב זר פרחים במיוחד ליקרים לכם מכל. אם אתם מחפשים היכן לערוך משלוחי פרחים ראש העין, פנו רק אל חנות פרחים  בעל רקורד מקצועי המתבסס על וותק, רצינות בעבודה ושירות טוב ללקוח. בחנות כזו תזכו למענה מלא בכל הקשור לתכנון משלוחי פרחים ראש העין.

בחירה ראשונית של הפרחים

כשאתם בוחרים את הפרחים שלכם בחנות פרחים מקצועית כמו שלנו אתם בוודאי תשימו לב להבדל בינה לבין החנות הממוצעת. בחנות המקצועית תוכלו להיחשף למגוון רב מאד של סוגי פרחים, חלק מהם נדירים ביחס לנעשה בישראל ומריחים נפלא. מאד מומלץ לבחור את הפרחים גם על פי מראה עיניים, על מנת לעצב לעצמכם זר שלדעתכם מי שיקבל אותו ייהנה להביט בו.

עיצוב עטיפת זר הפרחים

את עטיפתו של הזר ניתן לבחור בגרסה שקופה או מעוטרת. מאד מומלץ לעבור על כל סוגי העטיפות שיוצעו לכם בחנות, ולבחור את המלבב ביותר לדעתכם. אנו ממליצים לבדוק שזה משתלב יפה עם מראה הפרחים, ושאתם אוחזים בזר שגם יקיריכם ייהנו לאחוז בו כשהם יקבלו אותו.

בחירת טכניקת שזירת הזר

זהו אחד מהשלבים החשובים בכינון זר הפרחים. מוכרי הפרחים יציעו לכם מגוון חוטי שזירה מעוטרים ומעוצבים ומגוון דרכים לקושר אותם אל הצלופנים והפרחים שבחרתם. חשוב להתבונן על דוגמאות מצולמות בשביל להבין כיצד ייראה הזר שלכם. בזאת אתם משלימים בחירת זר מטעמה של חנות פרחים בראש העין, והיא תספק את המשלוח ליקיריכם. אנו ממליצים להצמיד לזר כרטיס ברכה מטעמכם. משלוחי פרחים ראש העין מספק כרטיסים ייעודים לזרים בגודל מזערי שניתן לשדך אליהם מבלי ליצור מראה מסורבל.

אספקת הזר לבעליו העתידיים

הדבר ייעשה על ידי משלוח פרחים לכתובת המתאימה. משלוחי פרחים ראש העין  נעשים חדשות לבקרים על ידי חנות זו בהצלחה רבה גם עבור אנשים שקשה לתפוס בבתיהם. בחנות מספקים ליקיריכם את הזרים בזמן, והם יקבלו אותם בעיתוי הנכון ביותר עבורכם. אם, למשל, המגבלה היא "לפני היום הולדת בתאריך X" הכולל גם מארזי שוקולד או "אחרי האירוע המזדמן Y" החנות עומדת בדדליין ומספקת בטווח הזמן הנדרש את זר הפרחים. בכך, היא מעצימה את חוויית הקנייה שלכם ומספקת גם את בעל המתנה שיקבל אותה בעיתוי הנכון תמיד.

לקוחות יקרים, שימו לב

עקב עומס של טלפונים ניתן להזמין באון ליין במערכת האתר כך שתחסכו כסף וזמן.
המשלוחים ימסרו במהלך היום עד כניסת החג.

הזמינו און ליין באתר ותחסכו 5% הנחה על כל הזמנה.

(לא תקף בהזמנות בטלפון)

Call Now Button