המוצרים אינם כוללים דמי משלוח
אין התחייבות לשעות בימי שישי וערבי חג
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משלוח פרחים נתניה מחנות פרחים איכותית

אם אתם מחפשים פרחים ליקיריכם – מומלץ לפנות אל חנות פרחים מומחית בנתניה. משלוח פרחים נתניה הוא חוויה בפני עצמה המספקת לכם כיזמי הפעילות את כל הסיבות לחייך: אתם גורמים לאדם שאתם קונים לו זר פרחים להיות מאושר בזכותכם, וזה לכשעצמו סיבה מספקת בשביל להרגיש מאושרים. כשאתם בוחרים זר לקראת משלוח פרחים נתניה, אנו ממליצים לעשות זאת באופן הבא.

בחירת הפרחים שיהיו בזר

את הפרחים מאד מומלץ לבחור בהתאם למה שאתם חושבים שיהיה טעמו של בעל המתנה: צבע הפרחים המועדף, גודל עלי הכותרת בכל פרח, ועוד. מומלץ לבדוק שמולכם ישנו אוסף של פרחים נפוצים ונדירים, ידועים וידועים פחות. אוסף פרחים זה – יש בו כדי להתחיל לרגש את בעלי המתנה העתידית. בשלבים הבאים תלמדו כיצד מעטרים את הזר עם עטיפות וחומרי שזירה שונים.

בחירת העטיפה של הזר

את העטיפה של הזר מומלץ לבחור מקטלוג החנות שלנו. ניתן לבחור צלופן שקוף או בצבע, או שניתן בכלל לבחור עטיפת נייר צבעונית. חשוב שתהיה זו עטיפה שתתמזג יפה עם הפרחים שנבחרו ותהווה אבן שואבת לכל מי שיביט במיצג מבחינה דקורטיבית. חשוב גם שהאריזה תהיה עשויה מחומר שנוח להחזיק ולשאת ובהתאם לזר – בין אם זה זר כלה לבן או זר פרחים רגיל.

בחירת אופן השזירה של הזר

כשבוחרים שיטת שזירה לזר חשוב לבדוק מהן האפשרויות החל מהחוטים עמם היא תתבצע, ועד לטכניקה עצמה. בקטלוג של חנות משלוח פרחים נתניה ישנן דוגמאות רבות מהן ניתן לבחור את מה שאתם צריכים. מומלץ לבחור בחוטים מעוצבים שישתלבו יפה עם העטיפות ועם צבעי הפרחים שבחרתם. חשוב לבחור בסוג קשירה שייראה יפה בפרונט ויוסיף נופח רב לזר שלכם. אנו ממליצים להיעזר ברפרנסים מקטלוג על מנת להגיע לתוצאה המושלמת.

אספקת הזר לבעליו – כך זה נעשה

משלוח פרחים נתניה נעשה בדדליין שאתם כלקוחות קובעים. לדוגמה, אם למישהו יש יום הולדת ואתם רוצים להפתיע אותו עם זר לפני כן, חשוב לציין זאת בחנות. אם הייתה למישהו הופעה או נאום מוצלחים והחלטתם לספק לו זר פרחים בתגובה לכך, במרחק של 1-2 ימים לאחר האירוע, חשוב לציין שהזר יסופק אחרי תאריך X בו הוא מתקיים. ניתן גם להביא את הזר אתכם לאירוע עצמו, לא כמשלוח.

לקוחות יקרים, שימו לב

עקב עומס של טלפונים ניתן להזמין באון ליין במערכת האתר כך שתחסכו כסף וזמן.
המשלוחים ימסרו במהלך היום עד כניסת החג.

הזמינו און ליין באתר ותחסכו 5% הנחה על כל הזמנה.

(לא תקף בהזמנות בטלפון)

Call Now Button